Articly.ai

כיצד בוחרים תזונאי/ת?

כיצד בוחרים דיאטנית

כיצד בוחרים תזונאי/ת?

זה אולי נשמע קונפליקט – אבל זה לא. דווקא בתור קולגה קל לי מאד להמליץ על הקולגות שלי. בכלל, במקצוע אצלנו אין מתחרים – יש קולגות, יש מטופלים פוטנציאלים ומטופלים. זהו. על כן, ניגש לעבודה. איך בעצם בוחרים תזונאי/ת שתתאים בדיוק לכם?

לפי הנסיון שלי, הייתי מתאים את זה תוך שלושה שלבים. השלב הראשון הוא השלב הטכני – כלומר, התאמה גאוגרפית והתאמה לפי סוג הטיפול הדרוש לכם. באם אין מצב רפואי ספציפי שדורש מענה מחוייט ומדוייק על ידי איש מקצוע שהוכשר לכך בהכשרות נוספות,וגם כאשר ישנו מצב כזה אך ישנם מספר אנשי/נשות מקצוע, יש להמשיך לשלב הבא.

השלב השני הוא שלב הרושם הראשוני הישיר. האם ההכשרות של איש המקצוע נראות לכם? האם אתם מתרשמים מהידע המקצועי שלו לפי המאמרים? האם אתם מתרשמים מהגישה שלו? אם כל אלו עונים על הצרכים, ממשיכים לשלב השלישי והאחרון.

השלב השלישי והאחרון, לדעתי, צריך להקבע על ידי שיחה ראשונית כלשהי. על ידי מעין איזשהו קליק, קליק מיסטי ולא ברור שאין לי איך להסביר אותו. יש מטפלים ומטופלים שיוצרים מיד, בהרף עין, שיתוף פעולה מדהים, ולעיתים אין. בקליניקה שלי היו מטופלים שמהרגע הראשון הבנו שהקשר הולך להמשך עוד שנים, והיו מטופלים שכמעט באותו רגע הבנו שאנחנו צריכים לחתוך. מזכיר קצת דייטים, כשחושבים על זה.

הנפלא הוא שמערכת HOMEDIET חוסכת הרבה זמן ועצבים בכל מה שקשור לתהליך הסינון הזה. המערכת מאפשרת התגשמות גאוגרפית כי בעצם, טיפול אונליין אומר שנתן לטפל ולקבל טיפול בכל מקום. יתרה מזו, כלל המטפלים והמטפלות מסודרים לפי נושאי ההתמקצעות שלהם, כלל ההכשרות וההתבטאויות המקצועיות ניתנות למציאה וגם, ממש ממש קל ליצור שיח ראשוני ולהבין האם הקליק קיים, או לא. מה שבעבר היה לוקח אפילו כמה ימים, תוך כדי התייעצויות בכל מיני קבוצות שונות בפייסבוק, פתאום נפתר תוך עניין של שניות פשוטות.

אז למה אתם מחכים?

Avatar

צרי בריקנר

תזונאי מוסמך מ:  22 ביוני 2018

תזונאי וכמעט-אפידמיולוג, מרצה, מדריך קבוצות, מתרגל טאי צ'י וד'אואיזם, תזונה עם יידישקייט, מיוצרי מחקר הטבעונות הישראלי, לשעבר ממנהלי עמותת "מדע גדול, בקטנה".

זקוק/ה לעזרה? לחצ/י כאן לצ׳אט חי עם צוות תמיכה של הומדיאט!